dimecres, 8 d’octubre del 2008

Per fi !!!!!!!


Ja soc a KTM.

Aixo es molt caotic pero m'agrada molt. La gent es molt acollidora.
De moment estic descansant del llarg viatge, pero em penso que em recuperare rapidament i tinc moltes ganes d'anar cap a la muntanya.
He mirat una ruta pel Langtang. A mes no s'ha d'agafar avio.
Ahir hi va haver un accident d'avio a Lukla i s'han matat 18 persones, ara l'airoport esta tancat.
A mes el monzo tot just s'esta acabant i d'aqui a uns dies sembla que el temps encara millorara, tot i que ara ja fa bon temps.

Quan pugui ja us anire explicant.
Fins aviat.

4 comentaris:

Gil Furri ha dit...

KIMMMMMMMMMMM ep no ens vem despedir bueno potser si el dia quem vem fer el petardet a casa teu res un saludu ves explicant coses quan puguis ! disfruta namaste

SirAiMaRTi ha dit...

hey xerpa com va per Katmandu??? so que ja correm perqui tot just em arivat xl mati po em tingut de descansar kel trip a sigut una matada impresionant!! nosaltres estem per Tamel desconaixem el teritori po ara nirem a veure si trovem un mapa i explorar el town!!!! va si et ve de gust veurens contesta aqui ke ja nem mirant jeje salud namaste

Kim Nepal ha dit...

Hola Sira/Marti.
Com va aixo?
Jo tambe estic per Thamel.
A veure si ens podem trobar?
Jo dema marxo a caminar per la muntanya, si us voleu apuntar?
El meu correu es:
quercus318@hotmail.com
A quin hotel esteu?
Jo estic a un que es diu Pilgrim, esta a Thamel, i costa 3 euros/nit.
Salut i fins aviat.

SirAiMaRTi ha dit...

hey elnostre tambe costa 2,5 sta guapo i nosaltres dema nirem a pillar la historia akesta kes te de pagar i demapasat ja nirem cap a Gorkha que es el primer ke varem dir es veu kes el mes visitat po ke i farem el dit va anar a caure sobre akest!!! i per nosaltres ja esta be, pensem kestarem unes tres setmanes x fer-el, molt amb la calma que nosaltres aixo de caminar es molt nou!!! doncs re aveure si ens trovem!! namasteeeee!!!