divendres, 10 d’octubre del 2008

Vaig cap a Naur

Sembla que en Genis i la Nuria vindran d'aqui a una setmana.
Pertant deixo esta, per ara, el plan del Langtang, que pot durar uns 16 dies.
El fare quan tingui prous dies per a donar la volta completa.
Anire a fer un tros de l'anitga ruta d'aproximacio al CB Everest, abans hi passava tothom que volia anar a l'Everest pero ara com que es vola fins a Lukla ja no hi ha gaire gent. A mes no he de pagar permis de trek. Anire amb bus fins a Jiri Bazar(unes 8 hores), i desde alla fare la seguent ruta: Jiri Bazar/Shivalaya/Bhandar(Changma)/Gompa/Naur/(cim d'un 4068m). M'estare algun dia al poble de Naur ja que te la pinta de ser un poble molt tranquil, i esta a 3200m aprox., pertant ja m'anira be per anar aclimatant.
Aquests dies hi ha festa grossa a KTM i es mes complicat de moure's d'un canto a l'altre.
Nomes hi han 3 bus que va cap a Jiri, el primer surt a les 6mati i l'ultim a les 8mati, aixi que dema em toca matinar.

1 comentari:

Ariadna ha dit...

Hola senyor!!
Estic a casa de ton pare, em sembla que es passa el dia conetat a l'internet mirant el teu blog. Ara diu que vol venir al Nepal amb una ONG =)!
Jo tot igual treballant durant la setmana i el cap de setmana cap a volar.
Que tal el Nepal? Suposo que la gent molt amabla, i el menjar que et sembla?
Vinga un petó i cuidat
Ariadna